مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-10سياسي

توجه خبرنگاران به پردازش خبر/ جامعه انتخابگر زنده است + فیلم


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به اینکه پردازش پردازش اخبار باید در چارچوب اصلی نگاه دینی و جهان شناسانه، باشد، لزوم توجه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه به این مهم را یادآور شد.

- توجه خبرنگاران به پردازش خبر/ جامعه انتخابگر زنده است + فیلم ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به اینکه پردازش پردازش اخبار باید در چارچوب اصلی نگاه دینی و جهان شناسانه، باشد، لزوم توجه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه به این مهم را یادآور شد.

آیت الله لطف الله دژکام پنج شنبه 19 مرداد در مراسمی که با هدف گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، پس از شنیدن سخنان شماری از خبرنگاران و اهالی رسانه حاضر در جلسه، گفت: آنچه از انعکاس رویدادهای این ایام مشخص بود، امسال توجه ویژه ای به روز خبرنگار شده که امیدواریم یکجانبه نباشد و استمرار داشته باشد.

او با اشاره به آیات 49 تا 51 سوره حجر که در ابتدای جلسه قرائت شد، این آیات را مرتبط با کار خبر و رسانه دانست و گفت: پردازش اخبار باید به گونه ای باشد که مخاطب را در چارچوب اصلی نگاه دینی برده و به بینش و جهان بینی برساند، حال آن که گاه یک سطر از کل خطبه های نماز جمعه یا دیگر مطالب تیتر می شود که حتی در چارچوب مطالب طرح شده و هدف از طرح مطلب قرار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه خبرنگاران به پردازش خبر/ جامعه انتخابگر زنده است + فیلم

توجه خبرنگاران به پردازش خبر/ جامعه انتخابگر زنده است + فیلم