مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-15بين الملل

نتانیاهوی پسر آتش بیار معرکه در کابینه پدر


انتقادات تند پسر نتانیاهو از رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بر آتش اختلافات در کابینه افراطی و بحران زده رژیم صهیونیستی دمیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، در پی اظهارات پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که رییس ستاد ارتش این رژیم را بدترین و شکست خورده ترین رییس ستاد ارتش در تاریخ اسراییل خوانده است، تنش ها در کابینه نتانیاهو بار دیگر و بیشتر از قبل تشدید شده است.

یاییر نتانیاهو روز گذشته در حساب رسمی خود در شبکه های اجتماعی پستی از یک روزنامه نگار صهیونیست و فعال حزب لیکود را به اشتراک گذاشت و در آن به هرتزی هالوی رییس ستاد ارتش رژیم اشغالگر حمله کرد و نوشت: تاریخ از هالیوی به عنوان شکست خورده ترین و بدترین رییس ستاد ارتش در تاریخ اسراییل یاد خواهد کرد.

ایرز تدمور در پست خود رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را متهم کرده بود که در مورد آنچه که او آن را تحریک آژانس های تبلیغاتی و اراذل با بودجه خوب برای امتناع از خدمت سربازی و تهدید به امتناع خدمت در اعتراض به طرح کابینه برای تضعیف دستگاه قضایی توصیف کرد، هیچ کاری انجام نداده است.

اگر چه پسر نتانیاهو به سرعت پستی را که با فعال حزب لیکود به اشتراک گذاشته بود، پاک کرد ولی از پیامدها و واکنش های آن در امان نماند و وزیر جنگ رژیم صهیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهوی پسر آتش بیار معرکه در کابینه پدر

نتانیاهوی پسر آتش بیار معرکه در کابینه پدر