مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-16ورزشي

گزارش تحقیق و تفحص از سوارکاری به زودی در مجلس قرائت می شود


نایب رییس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد وحیدی در خصوص هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری، گفت: خوشبختانه عرصه سوارکاری طی چند ماه گذشته به آرامش رسیده و شاهد رشد روزافزون آن در آموزش و مسابقات در اقصی نقاط کشور هستیم، در واقع حواشی این ورزش کاهش یافته است و تمرکززدایی به معنای واقعی تحقق یافته است.

تدوین نهایی متن تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه مقننه در حال تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری در گذشته بوده و اکنون می توان اذعان کرد گزارش های نهایی منطبق بر فرضیه های ابتدایی است، این گزارش در صحن ارائه می شود و دستگاه قضا باید تصمیم گیری کند و برخورد لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه متن تحقیق و تفحص در حالی نهایی شدن است لذا در صورت ارائه نوبت از سوی هیئت رییسه مجلس تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد، ادامه داد: رویکرد مجموعه مجلس نسبت به عملکرد گذشته فدراسیون سوارکاری نشان داد تخلفاتی که در حوزه سوارکاری کشور آشکار شد و بر اساس آن برخی از افراد دستگیر شدند و اکنون با تودیع وثیقه آزاد هستند، مسیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحقیق و تفحص از سوارکاری به زودی در مجلس قرائت می شود

گزارش تحقیق و تفحص از سوارکاری به زودی در مجلس قرائت می شود