مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-12اجتماعي

نحوه نظافت و پاک سازی پایتخت تغییر می کند/ فسخ قرارداد پیمانکاران ضعیف


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: باتوجه به مطالبه به حق مردم، وظایف ذاتی سازمان مصمم هستیم که به زودی تغییراتی را در نحوه نظافت و پاک سازی شهر اعمال کنیم که آغاز طرح نظافت محله محور و ارائه آدرس های قابل پایش آن برای تمامی شهروندان .

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: باتوجه به مطالبه به حق مردم، وظایف ذاتی سازمان مصمم هستیم که به زودی تغییراتی را در نحوه نظافت و پاک سازی شهر اعمال کنیم که آغاز طرح نظافت "محله محور " و ارائه آدرس های قابل پایش آن برای تمامی شهروندان بر روی سامانه های سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران گام اول این اقدامات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا محمدی درباره برخی انتقادات مطرح شده از کاستی ها در ارائه خدمات نظافتی و پاک سازی معابر که در سامانه 137 به ثبت رسیده است، گفت: برنامه ریزی های لازم برای نظافت و نگهداشت محله محور انجام شده و هر محله از محلات 123 گانه شهر تهران علاوه بر نظافت روزانه و عادی خود به صورت قطعی یک بار در هفته به صورت ویژه مورد نظافت و شست وشو قرار می گیرد.

رضا محمدی ادامه داد: به منظور تحقق این امر و ایجاد تغییر و تحول در وضعیت نگهداشت و ارتقای سطح کیفی نظافت شهر نیازمند بازنگری دقیق و جدی عملکرد پیمانکاران این حوزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه نظافت و پاک سازی پایتخت تغییر می کند/ فسخ قرارداد پیمانکاران ضعیف

نحوه نظافت و پاک سازی پایتخت تغییر می کند/ فسخ قرارداد پیمانکاران ضعیف