مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-06اجتماعي

حذف امضاهای طلایی آموزشگاههای تربت حیدریه را 3 برابر کرد


رییس مرکز فنی و حرفه ای تربت حیدریه با بیان اینکه برخلاف برخی ادعاها مبنی بر اینکه بیکاری چالش اصلی جامعه است، گفت: چالش اصلی امروز کشور را می توان در عدم مهارت آموزی و رفتن صرف به سمت تحصیلات دانشگاهی و آکادمی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، صادق صادق زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حدود 30 مرکز کارگاهی مجوزدار در تربت حیدریه در حال پذیرش کارآموز و آموزش نیروی کار هستند.

وی سازمان تامین اجتماعی و اداره کار را از جمله شرکای اجتماعی سازمان فنی و حرفه ای برشمرد و افزود: کارخانجات از دیگر شرکای اجتماعی این سازمان هستند و با توجه به آموزشهایی که مجموعه کارخانه نیاز دارند اساتید را معرفی و کارخانجات تبدیل به یک کارگاه آموزشی می شود که هنرجویان خود یا دیگران را آموزش می دهند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت حیدریه تصریح کرد: هر مجموعه ای که تقاضای آموزش داشته باشد با توجه به پتانسیل موجود از اساتید مجموعه و خود نهادها برای بحث مهارت آموزی استفاده می شود.

صادق زاده بیان کرد: در حال حاضر در این مرکز آموزش های مکانیک، برق خودرو، درودگری، تاسیسات، تعمیر لوازم خانگی، تعمیر لوازم سرد کننده و برق صنعتی و دزدگیر و سیستم های اطفای حریق آموزش داده می شود و برای بانوان نیز کارگاه کیف و کفش چرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی آموزشگاههای تربت حیدریه را 3 برابر کرد

حذف امضاهای طلایی آموزشگاههای تربت حیدریه را 3 برابر کرد