مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:562023-08-17اقتصادي

اتمام بازسازی 750 واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در خصوص آخرین روند پیشرفت فیزیکی بازسازی واحدهای خسارت دیده در شهرستان خوی اظهارداشت: از مجموع 3 هزار و 220 واحد خسارت دیده احداثی در 4 زلزله شدید شهرستان خوی ، 96 درصد واحدهای مسکونی احداثی با اتمام عملیات خط کشی و پی کنی شروع عملیات بازسازی داشته اند.

برزگر افزود: همچنین در 2 هزار و 821 واحد مسکونی که بیش از 90 درصد واحدهای خسارت دیده است، اجرای فونداسیون به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عنوان کرد: اسکلت 2600واحد مسکونی نصب گردیده و در بیش از 2000 واحد مسکونی اجرای سقف به اتمام رسیده است و 750 واحد مسکونی جهت سکونت آماده و تحویل مردم گردیده است.

وی در خصوص کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی مصوب دولت به زلزله زدگان خوی نیز اظهارکرد: در زلزله هشتم بهمن ماه شهرستان خوی با حمایت و پیگیری استاندار آذربایجان غربی 50 درصد اعتبارات و تسهیلات بلاعوض مصوب هیات دولت تخصیص شده و به حساب مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده واریز گردیده است و برای اتمام بازسازی واحدهای خسارت دیده پیش از شروع فصل سرما منتظر تخصیص 50 درصد دوم کمک های بلاعوض از سوی هیئت محترم دولت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام بازسازی 750 واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله خوی

اتمام بازسازی 750 واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله خوی