مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-13بين الملل

کارشناسان غربی: پریگوژین هنوز برای پوتین ارزشمند است


پس از شورش واگنر، انتظار می رفت «یوگنی پریگوژین» به عنوان فرمانده این گروه محاکمه شود، اما چند ماه بعد از این ماجرا، حالا او نه تن ها در زندان نیست، - پس از شورش واگنر، انتظار می رفت یوگنی پریگوژین به عنوان فرمانده این گروه محاکمه شود، اما چند ماه بعد از این ماجرا، حالا او نه تن ها در زندان نیست، بلکه در مجامع بین المللی هم حاضر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شبکه خبری سی ان ان، پریگوژین عملاً دست به یک کودتای نظامی علیه دولت روسیه زد و در مسیر حرکت خود به مسکو، یک هواپیمای روس را سرنگون کرده و چندین عضو ارتش این کشور را به قتل رساند.

با این وجود، پریگوژین نه تنها در زندان نیست، بلکه با شلوار جین در حاشیه اجلاس اخیر روسیه-آفریقا در انظار ظاهر شد.

کریستین امانپور خبرنگار سی ان ان از آندری کلین سفیر روسیه در انگلیس پرسید: افرادی مانند کارا مورزا، الکسی ناوالنی و دیگر مخالفانی که جرمشان مخالفت با دولت روسیه است، در زندان هستند اما پریگوژین که علیه کرملین و یا حتی شخص ولادیمیر پوتین کودتای مسلحانه کرد، راست راست در روسیه می چرخد! چرا او در حال حاضر به جرم خیانت در زندان نیست!؟ سفیر روسیه ابتدا از پاسخ به این سؤال خودداری کرد و سپس در واکنش به اصرارهای خبرنگار، گفت توضیحی در این باره ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان غربی: پریگوژین هنوز برای پوتین ارزشمند است

کارشناسان غربی: پریگوژین هنوز برای پوتین ارزشمند است