مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-20سياسي

دانش بنیان ها نوآوریهای عصر جدید پوشش اسلامی ایرانی را معرفی کنند


فراخوان ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری ها و فناوری های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف شناسایی، به هم رسانی و حمایت از فعالان زیست بوم نوآوری و خلاق حوزه مد و پوشاک اسلامی- ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان و همچنین احصاء چالش ها و ایده های خلاق این حوزه در راستای توسعه زنجیره ارزش مد و پوشاک ایرانی- اسلامی، ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم، فراخوانی را تحت عنوان نوآوری ها و فناوری های عصر جدید پوشش اسلامی، ایرانی اعلام کرد.

پیرو اعلام ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم، این فراخوان در محورهای نوآوری و روزآمدی طراحی پوشاک و منسوجات ، نگاه خلاقانه در طراحی محصول و لباس اقوام ، ترویج و آموزش به وسیله کاراکترسازی و الگوسازی ، بازارپردازی و استفاده از زنجیره صنایع خلاق ، هوش مصنوعی (فناوری‎های دیجیتال و نوظهور) ، دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی و فروش) و پوشاک سلامت محور برگزار می شود.

در همین راستا این ستاد از شرکت های خلاق و دانش بنیان، طراحان، کنشگران و فعالان عرصه مد و پوشاک اسلامی، ایرانی دعوت می کند در این برنامه شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها نوآوریهای عصر جدید پوشش اسلامی ایرانی را معرفی کنند

دانش بنیان ها نوآوریهای عصر جدید پوشش اسلامی ایرانی را معرفی کنند