مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:122023-08-18سياسي

امام جمعه سمنان: دشمن دنبال ضربه به وحدت بین ایران و سایر کشورها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای سمنان با اشاره به انجام عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) و شهادت 2 تن از هم وطنانمان، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون سه حمله تروریستی در اماکن مذهبی ازجمله حرم امام رضا (ع) و حرم شاهچراغ (ع) رخ داده است.

وی اضافه کرد: هدف از انجام این اقدامات دشمن، ایجاد تنش در وحدت بین ایران و سایر کشورها همچون افغانستان و تاجیکستان و چالش بین شیعه و سنی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه هدف اصلی استکبار جهانی که رو به زوال می رود، ضربه زدن به ایران اسلامی با سخت ترین دسیسه ها و توطئه ها است، تصریح کرد: حفظ وحدت، افزایش بصیرت و مراقبت از انقلاب اسلامی، راهکار خنثی سازی توطئه دشمنان است.

مطیعی بیان کرد: انجام کار جهادی و شبانه روزی مسؤولان لازمه موفقیت و سربلندی ایران اسلامی است که باید بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با سرداران سپاه، گفت: سلامت معنوی، قدرتمندی، اقتدار، بازدارندگی، انجام خدمات جهادی و جذب نوجوانان و جوانان از جمله افتخارات سپاه پاسداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: دشمن دنبال ضربه به وحدت بین ایران و سایر کشورها است

امام جمعه سمنان: دشمن دنبال ضربه به وحدت بین ایران و سایر کشورها است