مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-22اجتماعي

آغاز عملیات اسکراب سیل در 50 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار


رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار از آغاز عملیات اسکراب سیل در 50 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این شهرستان سبزوار خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار از آغاز عملیات اسکراب سیل در 50 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این شهرستان سبزوار خبر داد.

حسن عابدی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بهسازی جاده های سبزوار اظهار کرد: امسال در سطح 121 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار عملیات روکش آسفالت و لکه گیری انجام شده که این میزان در سال گذشته 6 کیلومتر بوده است .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار افزود: به طور کلی 153 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار نیازمند بهسازی است که تاکنون عملیات روکش آسفالت و لکه گیری 121 کیلومتر از این راه ها انجام شده است.

وی همچنین از آغاز عملیات اسکراب سیل در 50 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار خبر داد و افزود: عملیات اسکراب سیل در 50 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار با هزینه 300 میلیون تومان در هر کیلومتر که هزینه این 50 کیلومتر در مجموع 15 میلیارد تومان بوده شروع شده است.

عابدی پور بیان کرد: اسکراب سیل یک روش نسبتاً ارزان برای ترمیم روسازی آسفالت است که می تواند عمر مفید آن را تا حد زیادی افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اسکراب سیل در 50 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار

آغاز عملیات اسکراب سیل در 50 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی سبزوار