مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 19:452023-07-27اقتصادي

خسارت 20 میلیارد ریالی باران به شبکه برق فارس


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: طوفان و بارندگی های سامانه بارشی اخیر، تاکنون 20 میلیارد ریال به شبکه توزیع برق استان خسارت وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا جلایر با اعلام این مطلب گفت : شکستگی و تخریب پایه های سیمانی و ترانسفورماتور در اثر شدت سیلاب از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع نیروی برق استان فارس در جریان این طوفان هاست.

وی ادامه داد: با وجود بارندگی های سامانه بارشی، وزش باد شدید و جاری شدن سیلاب در مناطق جنوبی استان فارس، همه شبکه های توزیع برق با تلاش 500 نفر از نیرو های مجرب و کارآزموده شرکت در قالب 180 گروه مجهز عملیاتی و اجرایی، در استان آماده ارائه خدمات به مشترکان هستند.

جلایر اضافه کرد: مطابق هشدار های سازمان هواشناسی از روز های قبل از شروع بارندگی ها و طوفان، کلیه عوامل اجرایی این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار دارند وگروه های عملیاتی به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش شبکه هستند تا در صورت بروز خسارت و آسیب احتمالی به خطوط توزیع برق، تاسیسات و تجهیزات برق درکوتاه ترین زمان ممکن با اصلاح شبکه یا مانورخطوط توزیع آسیب دیده با خطوط دیگر، شبکه برق احیا و مشترکان برق دار شده و شبکه پایدار بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 20 میلیارد ریالی باران به شبکه برق فارس

خسارت 20 میلیارد ریالی باران به شبکه برق فارس