مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-16اقتصادي

مهلت یک هفته ای فرماندار نهاوند برای ثبت آمار اشتغال ادارات


فرماندار نهاوند از مهلت یک هفته ای برای ثبت آمار اشتغال ادارات و ارتقای جایگاه شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند ظهر امروز در کارگروه اشتغال اظهار کرد: با توجه به اینکه نهاوند در ثبت آمار اشتغال و تعهدات خود کمترین آمار را داشته و در رده آخر استان قرار دارد به مدیران دستگاه های اداری یک هفته فرصت داده می شود با ثبت آمارهای خود باعث بهبود جایگاه شهرستان شوند.

  وی گفت: میزان تعهد اشتغال نهاوند در سال جاری 2 هزار و 219 نفر است که تاکنون 670 نفر آن یعنی معادل 23 درصد در سامانه رسد ثبت شده اند که بر اساس این آمار نهاوند در جایگاه آخر استان قرار گرفته است.

فرماندار نهاوند افزود: مهمترین موضوعی که امروز باید در کشور تحقق پیدا کند بحث اشتغال است که مدیران باید به این مساله با دید جهادی کار کنند زیرا در صورت حل این مشکل بخش عمده مشکلات جامعه برطرف می شود.

  وی اضافه کرد:  اشتغال جوانان از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت و یکی از وظایف ما مسئولین، اشتغال و ایجاد رضایتمندی مردم در این حوزه است.

احمدوند گفت: اشتغال موضوعی زنجیره ای است و در صورتی که یکی از حلقه ها قطع شود اختلال به وجود می آید لذا مدیران دستگاه ها کم کاری نکنند و از زیر بار وظایف خود شانه خالی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای فرماندار نهاوند برای ثبت آمار اشتغال ادارات

مهلت یک هفته ای فرماندار نهاوند برای ثبت آمار اشتغال ادارات