مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-07اقتصادي

18 پرونده برای نانوایی های متخلف در مشهد تشکیل شد


رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: با اجرای طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان از هفتم مرداد ماه جاری تا کنون تعداد 18 پرونده برای نانوایی های متخلف شناسایی شده تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: ارزش این تعداد پرونده تخلف 674 میلیون و 870 هزار ریال می باشد.

وی تاکید کرد: در قالب اجرای این طرح با توجه به تغییر نرخ نان در مشهد، با هیچ تخلفی اعم از کم فروشی و گران فروشی اغماض نمی شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: شهرستان مشهد بیش از دو هزار واحد نانوایی یارانه ای و نیمه یارانه ای دارد که رصد و پایش این شمار توسط بازرسان جهاد کشاورزی با قوت به صورت روزانه در حال انجام است.

نصری اظهار کرد: کم فروشی، گران فروشی، تعطیلی خارج از روز اعلامی، عدم رعایت ساخت پخت، کارت کشی متعدد و اضافه پخت واحد ها در قالب این طرح رصد و پایش می شود و متصدی جهت ارائه توضیحات فراخوان می شود.

وی افزود: در این روند اگر متصدی نانوایی نتواند توضیحات قانع کننده ارائه کند، پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

پایان پیام/70085


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پرونده برای نانوایی های متخلف در مشهد تشکیل شد

18 پرونده برای نانوایی های متخلف در مشهد تشکیل شد