مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-22سياسي

توجه به زیرساخت های ریلی و هوایی، لازمه صنعت گردشگری اصفهان است


نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در استان اصفهان باید کار ویژ ه ای روی خطوط ریلی و هوایی انجام شود که محدود نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ساری نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان اظهار داشت: اصفهان، جایگاه ویژه ای در هر سه بخش وزارتخانه دارد و صاحب هر سه بخش عزیزان اصفهانی هستند.

وی افزود: این وزارتخانه، مظلوم است و اصفهان، قطب اصلی هر سه بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد، همکاران در وزارتخانه به ویژه در بخش اداری در مضیقه هستند و وزیر میراث تلاش های زیادی انجام داد ولی این عقب ماندگی ها زیاد است و برای جبرانش زمان لازم دارد.

ساری ادامه داد: آقای ایزدی جدای از ویژگی های مدیریتی و تجربی، دارای حسن خلق و سعه صدر است، عامل موفقیت ایشان نیز همین است، وی بیش از سه دهه تجربه دارد.

نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: محققیان مدیرکل جدید هم این ویژگی حسن خلق را دارند و کار را به خوبی پیش می برند، ضمن اینکه از جانبازان دفاع مقدس و از بدنه و مجموعه میراث اصفهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زیرساخت های ریلی و هوایی، لازمه صنعت گردشگری اصفهان است

توجه به زیرساخت های ریلی و هوایی، لازمه صنعت گردشگری اصفهان است