مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-15فرهنگي

از درخواست کمال تبریزی تا سریال هادی حجازی فر


واکنش یک بازیگر و سازمان سینمایی و انجمن هنرهای نمایشی به حادثه تروریستی شاهچراغ، ابراهیم وحیدزاده در تدارک ساخت یک کمدی، درخواست کمال تبریزی از همه هنرمندان، -  انتشار ویدئوهایی از سریال عاشورا ی هادی حجازی فر در آستانه پخش، اعلام اسامی راه یافتگان به جشنواره هنرهای تجسمی جوانان و کشف سیستم زهکشی چهارهزارساله از اخبار فرهنگی هنری 24 مردادماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حمله تروریستی به شاهچراغ و انجمن هنرهای نمایشی نیز با صدور بیانیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

ابراهیم وحیدزاده در تدارک ساخت یک کمدی همچنین خبر رسید که ابراهیم وحیدزاده که مدتی قبل بر اثر خونریزی مغزی در بیمارستان بستری بود، با بهبود شرایط جسمی به دنبال ساخت یک فیلم کمدی تازه است.

درخواست کمال تبریزی از همه هنرمندان در ادامه، ویدئوهایی از سریال عاشورا ی هادی حجازی فر در آستانه پخش همچنین ویدئوهایی از سریال عاشورا با کارگردانی و بازی هادی حجازی فر که از جمعه (27 مردادماه) پخش خود را در شبکه یک سیما آغاز می کند، منتشر شد.

حجازی فر در این سریال علاوه بر کارگردانی، نقش شهید مهدی باکری را بازی می کند و بازیگرانی همچون وحید آقاپور و روح الله زمانی و بسیاری دیگر از بازیگران جوان در فهرست عوامل سریال عاشورا دیده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درخواست کمال تبریزی تا سریال هادی حجازی فر

از درخواست کمال تبریزی تا سریال هادی حجازی فر