مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-21اقتصادي

105 پروژه ی آموزشی در آذربایجان شرقی افتتاح می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از افتتاح 105 پروژه ی آموزشی شامل 331 کلاس درس در استان از هفته ی دولت تا اول مهر ماه سالجاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از افتتاح 105 پروژه ی آموزشی شامل 331 کلاس درس در استان از هفته ی دولت تا اول مهر ماه سالجاری خبر داد.

فرهاد فرهودی، دوشنبه، 30مردادماه، در نشست خبری با بیان اینکه برای احداث این مدارس 355 میلیارد تومان هزینه شده، گفت: از این میزان هزینه، 105 میلیارد تومان توسط خیرین و 250 میلیارد تومان توسط اعتبارات دولتی تامین شده تا با احداث این مدارس دانش آموزان از فضای سالم و ایمن آموزشی برخوردار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در نوسازی مدارس اعتقاد داریم مدارس دولتی همانند دانشگاه های دولتی توانمند باشند؛ در آموزش عالی، بهترین دانشگاه ها با بهترین امکانات، دانشگاه های دولتی هستند و تمام سیاست کوتاه مدت وزارت آموزش و پرورش توانمند سازی مدارس دولتی است.

وی به طرح شهید پناهی، وزرات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در این طرح حذف و ساماندهی مدارس کانکسی و سنگی مستقل بالای 10 نفر به تمام مدارس استان ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه 319 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که از این تعداد 66 مدرسه، کانکسی مستقل و با ظرفیت بالای 10 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 پروژه ی آموزشی در آذربایجان شرقی افتتاح می شود

105 پروژه ی آموزشی در آذربایجان شرقی افتتاح می شود