مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-14اقتصادي

3500 مددجوی بهزیستی استان مرکزی فاقد مسکن هستند/1700 واحد در دست احداث است


مددجویان فاقد مسکن بهزیستی در سطح استان مرکزی حدود 3500 نفر هستند و یکی از اقدامات در دست اجرا در این حوزه ساخت مسکن به صورت خود مالکی در قالب اقدام ملی است که در این راستا حدود 1700 واحد در حال احداث است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: مددجویان فاقد مسکن بهزیستی در سطح استان مرکزی حدود 3500 نفر هستند و یکی از اقدامات در دست اجرا در این حوزه ساخت مسکن به صورت خود مالکی در قالب اقدام ملی است که در این راستا حدود 1700 واحد در حال احداث است.

محمود حسین آبادی، 23 مرداد در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی، اقدامات مختلفی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی انجام داده است.

راه اندازی مرکز رصد اجتماعی، ساخت مرکز حمایت از کودکان و نوجوانان و افزایش ظرفیت و بازسازی مراکز اعصاب و روان از جمله اقدامات در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه نسبت به هنجارها و ارزش ها آگاه شود آسیب های اجتماعی نیز به وجود نخواهد آمد گفت: رویکرد بهزیستی، نگهداری افراد در مراکز شبانه روزی نیست و با راه اندازی مراکز جهان دیدگان و بنیاد فرزانگان می خواهیم مراکز روزانه را گسترش دهیم تا بخش نگهداری حذف و مراقبت، آموزش های خود مراقبتی، خدمات تغذیه ای، بهداشتی و سرگرمی به صورت روزانه ارائه شود و سپس این افراد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 مددجوی بهزیستی استان مرکزی فاقد مسکن هستند/1700 واحد در دست احداث است

3500 مددجوی بهزیستی استان مرکزی فاقد مسکن هستند/1700 واحد در دست احداث است