مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-29حوادث

فوت 22 نفر براثر تصادف در شهرستان جهرم طی 3 ماه نخست سال جاری


طی سه ماه اول امسال، 22 نفر از هموطنان براثر حوادث جاده ای و درونشهری در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/فارس رییس مرکز اورژانس جهرم گفت: طی سه ماه اول امسال، 22 نفر از هموطنان براثر حوادث جاده ای و درونشهری در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

دکتر خوشرو شنبه هفتم مرداد به خبرنگاران گفت: در سه ماه اول امسال، 1197 فقره تصادف در محورهای درون و برونشهری شهرستان جهرم حادث شده است.

خوشرو توضیح داد: از تعداد کل حوادث رانندگی حادث شده طی فصل بهار در شهرستان جهرم، 663 مورد درونشهری و 534 مورد برونشهری بوده است.

او با یادآوری اینکه 22 نفر در این حوادث جان باختند، گفت: پنج نفر از جانباختگان حوادث رانندگی مربوط به حوادث درونشهری و 17 نفر نیز مربوط به حوادث برونشهری بوده است.

خوشرو با تاکید براینکه، موتورسیکلت در بسیاری از این حوادث نقشی پررنگ در بروز حادثه و مرگ و میر داشته است، گفت: متاسفانه اکثر راکبان موتورسیکلت و ترک نشینان این وسیله از کلاه ایمنی استفاده نکرده و عمدتا قوانین رانندگی را هم رعایت نمی کنند.

او با اشاره به اینکه در بین حوادث رانندگی واژگونی موتورسیکلت هم ثبت شده است، گفت: ضربه به سر، پُرتکرارترین عامل فوت سرنشینان به ویژه در راکبان موتورسیکلت بوده است، حال آنکه اگر این افراد از کلاه ایمنی مناسب استفاده می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 22 نفر براثر تصادف در شهرستان جهرم طی 3 ماه نخست سال جاری

فوت 22 نفر براثر تصادف در شهرستان جهرم طی 3 ماه نخست سال جاری