مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-09ورزشي

خوشه طلایی ساوه به اردبیل می رود؟


طی اخبار واصله مالک تیم خوشه طلایی باشگاه با یک اسپانسر در اردبیل به توافق رسیدند و با تفاهم نامه 30 میلیارد تومانی شرایط انتقال این تیم از ساوه به اردبیل فراهم شده است و احتمالا از این پس خوشه طلایی ساوه به نام خوشه طلایی اردبیل تغییر نام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حسین غریبی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه های ساوه گفت: تیم خوشه طلایی طی سال های اخیر به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله آماده نبودن مجموعه ورزشی شهید چمران همواره با چالش روبرو بوده به نحوی که مدت ها در شهرهای دیگر میزبان سایر تیم ها بوده است.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر خروج این تیم از شهر ساوه افزود: مجموعه ورزش شهرستان ساوه همواره حامی تیم ها و استعدادهای ورزشی بوده است، اما آنچه حقیقت است این است که بدلیل تداوم مشکلات ، مالک باشگاه خوشه طلایی بدنبال انتقال امتیاز تیم از ساوه به یک شهر دیگر است که مذاکراتی نیز در این خصوص انجام داده اند.

  رییس هیات فوتبال ساوه تصریح کرد: طی اخبار واصله مالک این باشگاه با یک اسپانسر در اردبیل به توافق رسیدند و با تفاهم نامه ای 30 میلیارد تومانی شرایط انتقال این تیم از ساوه به اردبیل فراهم شده است و احتمالا از این پس خوشه طلایی ساوه به نام خوشه طلایی اردبیل تغییر نام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه طلایی ساوه به اردبیل می رود؟

خوشه طلایی ساوه به اردبیل می رود؟