مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:112023-07-25اقتصادي

مرحله دوم ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه مشترک تعزیرات، اماکن، اصناف، اتحادیه مشاوران املاک و نمایندگان وزارت صمت و راه و شهرسازی از شروع دور جدید ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران طی هفته آتی خبر داد و اظهار کرد: طی سه ماهه اخیر 1500 عملیات گشت اجرا شده است که این تعداد عملیات منجر به پلمپ 230 واحد مشاور املاک متخلف (با 3 تخلف محرز عدم جواز و پروانه کسب، عدم انجام کد رهگیری و یا میزان دریافت حق الزحمه غیرقانونی) شده است.

وی تصریح کرد: در تعامل با پلیس اقتصادی و اماکن و تعزیرات 1200 اخطار به مشاوران املاک داده شده است که اگر ظرف 15 روز مهلت قانونی مشاوران نسبت به انجام و فرآیندهای قانونی اقدام نکنند، پلمپ واحدها صددرصد خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ما از طرح پلمپ هوشمند حمایت می کنیم و امیدواریم پلیس اقصادی بتواند هرچه سریعتر از طریق شرکت های دانش بنیان این طرح را عملیاتی کند.

جنتی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت و جمعیت شهروندان اقدامات گشت های مشترک ساماندهی مشاوران املاک کافی نبوده اما تاثیر بسیار مثبتی در روند اجاره و قیمت مسکن داشته است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران آغاز می شود

مرحله دوم ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران آغاز می شود