مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 02:052023-08-02حوادث

راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای در آزادراه خرم آباد - اراک


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای در آزادراه خرم آباد - اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن آدینه وند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از راه اندازی پایگاه جاده ای در آزادراه خرم آباد - اراک طی هفته دولت خبر داد.

وی با اشاره به جلسه مشترک با مسئولین آزادراه خرم آباد - اراک از واگذاری یک باب ساختمان پایگاه جاده ای، آشیانه آمبولانس و پد بالگرد برای بهره برداری اورژانس پیش بیمارستانی تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: در راستای امدادرسانی به موقع در حوادث رانندگی می توان به راه اندازی پد بالگرد در آزادراه خرم آباد - اراک اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به برنامه های اورژانس لرستان در کاهش زمان رسیدن بر بالین مصدوم در سوانح رانندگی و تأکید به این موضوع در جلسات شورای ترافیک استان و کمیسیون ایمنی و سوانح جاده ای، ساخت پد بالگرد را ضروری است.

آدینه وند، افزود: باتوجه به تأکیدات و حمایت های رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان این پروژه در هفته دولت به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای در آزادراه خرم آباد - اراک

راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای در آزادراه خرم آباد - اراک