مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-10دانش

قزوین استانی پیشرو در طرح بورسیه صنعتی دانشجو


رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: ما یکی از استان های پیشرو در طرح بورسیه صنعتی دانشجو هستیم که در آن دانشجو براساس نیاز صنعت انتخاب و پذیرش می شود و بابت تحصیل و کارورزی در آن رشته حقوق و مزایا دریافت می کند.

- ایسنا/قزوین رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: ما یکی از استان های پیشرو در طرح بورسیه صنعتی دانشجو هستیم که در آن دانشجو براساس نیاز صنعت انتخاب و پذیرش می شود و بابت تحصیل و کارورزی در آن رشته حقوق و مزایا دریافت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد قربانی در نشست خبری که پنجشنبه 19 مردادماه در سالن جلسات حوزه هنری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عرضه و تأمین نیروی انسانی ماهر و متخصص یک مسئولیت اجتماعی ویژه برای دانشگاه فنی و آموزشی بویین زهرا در استان قزوین است.

وی بیان کرد: مرکز فنی و آموزشی بویین زهرا از سال 1391 فعالیت خود را شروع و در حال حاضر با پانزده رشته فنی و مهندسی در جنوبی ترین نقطه قزوین که به لحاظ صنعتی و کشاورزی بسیار مستعد است با دو هزار و سیصد دانشجو و پنجاه و یک عضو هیأت علمی در حال فعالیت است.

قربانی در اعلام طرح بورسیه صنعتی دانشجویان اعلام کرد: این طرح بستر تربیت دانشجویان ماهر و متخصص برای ورود به بازارکار در صنایع است که به حفظ شأن دانشجو پس از فارغ التحصیلی منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین استانی پیشرو در طرح بورسیه صنعتی دانشجو

قزوین استانی پیشرو در طرح بورسیه صنعتی دانشجو