مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30فرهنگي

معرفی آثار هنرمندان عاشورایی در برنامه «از تو می گویم» رادیو جوان


تهیه کننده ویژه برنامه «از تو می گویم» گفت: هدف برنامه «از تو می گویم» این است که هنرمندان برای خلق آثارشان در این وادی و همچنین برای روایت مکتب عاشورایی و رساندن پیام عاشورا می توانند از هر هنری که دارند، - الهام وحدت تهیه کننده ویژه برنامه رادیویی  از تو می گویم ، در رابطه با نقطه آغاز این برنامه به خبرنگار فارس گفت: ویژه برنامه از تو می گویم به هنرمندانی می پردازد که در مکتب عاشورا، آثاری را خلق کرده اند و در این آثار پیامی از ماه محرم، به ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم منتقل می کنند.

این تهیه کننده رادیو درباره هدف این ویژه برنامه عنوان کرد: هدف برنامه  از تو می گویم این است که هنرمندان برای خلق آثارشان در این وادی و همچنین برای روایت مکتب عاشورایی و رساندن پیام عاشورا می توانند از هر هنری که دارند، استفاده کنند.

بر فرض مثال؛ شاعر می تواند در وصف امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان شعر بگوید و یا خطاط می تواند با خط زیبایش با موضوع های مختلف در این راستا خطاطی کند و یا نقاش با گرفتن الهام از پیام عاشورا، نقشی را بر بوم های خود بزند.

وحدت در ادامه افزود: در این برنامه قرار است با هنرمندانی از جمله؛ موسیقدان، کارگردان، خطاط، بازیگر و دیگر هنرمندانی که در این حوزه قدم برداشته اند به گفتگو بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار هنرمندان عاشورایی در برنامه «از تو می گویم» رادیو جوان

معرفی آثار هنرمندان عاشورایی در برنامه «از تو می گویم» رادیو جوان