مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-22اقتصادي

نقش دلالان در افزایش قیمت مرغ/ دست واسطه ها کوتاه شود


یاسوج_ واسطه گری در بازار مرغ کهگیلویه و بویر احمد ادامه دارد و همین امر موجب افزایش قیمت مرغ و کاهش توان مردم برای خرید شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها_ پژمان امیدی: بازار کهگیلویه و بویراحمد همواره از بازارهای پر فراز و نشیب در بحث تولید و عرضه مرغ است.

عدم همخوانی عرضه و تقاضای مرغ در کهگیلویه و بویر احمد مشکل ساز شده است و این عامل سبب اقدام به تأمین مرغ بازار از استان های همجوار شده است.

زیرساخت و زنجیره تولید مرغ در کهگیلویه و بویراحمد کامل نبوده و از سویی دست دلالان برای سودجویی از این روند در کار است.

بازار متأثر از دلالی است مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه عوامل افزایش قیمت مرغ ناشی از چرخه تولید نیست و بخشی از این افزایش قیمت متأثر از فساد، دلالی، انحصار طلبی و عدم رقابت در بازار عرضه مرغ است.

حسن رضا پور شامگاه دوشنبه از برنامه ریزی برای کاهش قیمت مرغ و میوه در استان خبر داد و گفت: افزایش قیمت نهاده های دامی در سطح کشور از دلایل افزایش قیمت مرغ است، اما نمی توان این عامل را به تنهایی محور مشکلات قرار داد.

دنبال حذف دلالان باز مرغ هستیم وی با بیان اینکه تیم اقتصادی استانداری برای کاهش قیمت مرغ اقداماتی در دست انجام دارد، تصریح کرد: دفتر هماهنگی امور اقتصادی با ورود مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دلالان در افزایش قیمت مرغ/ دست واسطه ها کوتاه شود

نقش دلالان در افزایش قیمت مرغ/ دست واسطه ها کوتاه شود