مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-15دانش

تجمیع واحدهای پیام نور به خود دانشگاه واگذار شود


پیشنهاد آمایش و تجمیع واحدهای دانشگاه را به خود دانشگاه واگذار کنند تا دانشگاه در این مورد پیشنهاد خود را به شورای گسترش وزارت علوم ارائه کند.

- ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تبصره 3 ماده 95 برنامه هفتم توسعه گفت: در تبصره 3 ماده 95 قانون برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده است که دانشگاه پیام نور محور آموزش مجازی و خودخوان شود و این تبصره در کمیسیون تلفیق درحال بررسی است.

وی ادامه داد: این درحالی است که آموزش دانشگاه پیام نور، تنها آموزش مجازی نیست نوع نظام آموزشی پیام نور، نظام آموزشی باز، از راه دور و ترکیبی است.

رییس دانشگاه پیام نور افزود: یعنی این که در کنار شیوه های مجازی، حضور اساتید برای برخی از رشته ها در کلاس ها وجود دارد.

تقی زاده تاکید کرد: نظام آموزش مجازی یک بار روانی متزلزلی برای دانشجویان ایجاد می کند کما این که هنوز که هنوز است، برخی از دستگاه ها فارغ التحصیلان مجازی را قبول ندارند و آنها را استخدام نمی کنند.

وی ادامه داد: برخی از کشورهای خارجی مدرک دانشجوی مجازی را قبول ندارند و معتقدند آموزش مجازی کیفیت آموزش را پایین می آورد.

رییس دانشگاه پیام نور افزود: بنابراین این که ما موافق این نیستیم که دانشگاه پیام نور فقط آموزش مجازی شود، دانشگاه پیام نور، آموزش های باز از راه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع واحدهای پیام نور به خود دانشگاه واگذار شود

تجمیع واحدهای پیام نور به خود دانشگاه واگذار شود