مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:552023-07-23حوادث

پلمب 44 واحد ضایعات فروشی متخلف و کشف 4 خودروی در حال اوراق در جویبار


جانشین فرمانده انتظامی مازندران از پلمب 44 واحد ضایعات فروشی متخلف و کشف 4 خودروی در حال اوراق و مقادیر زیادی اموال مسروقه در طرح ساماندهی خرید و فروش ضایعات شهرستان جویبار خبر داد.

- ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی مازندران از پلمب 44 واحد ضایعات فروشی متخلف و کشف 4 خودروی در حال اوراق و مقادیر زیادی اموال مسروقه در طرح ساماندهی خرید و فروش ضایعات شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سیدموسی حسینی در گفت وگویی با اعلام این خبر، افزود: در راستای مطالبات مرمی و دستور اکید فرمانده انتظامی کل انتظامی کشور مبنی بر دستگیری سارقان و مالخرها، اولین مرحله از طرح عملیاتی ساماندهی خرید و فروش ضایعات با بکارگیری60 تیم عملیاتی در شهرستان جویبار به اجرا در آمد.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته کارشناسان و کارگاهان انتظامی و پلیس آگاهی، فروش اقلام مسروقه یکی از موضوعات مهم در بحث سرقت بود که در شهرستان جویبار با داشتن 220 واحد خرید و فروش ضایعات این طرح اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، اظهار کرد: در اجرای این طرح 10 دستگاه موتورسیکلت فاقد شماره موتور و پلاک انتظامی و همچنین 4 خودروی در حال اوراق از ضایعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 44 واحد ضایعات فروشی متخلف و کشف 4 خودروی در حال اوراق در جویبار

پلمب 44 واحد ضایعات فروشی متخلف و کشف 4 خودروی در حال اوراق در جویبار