مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:252023-07-24سياسي

منافقین و سوء استفاده از آزادمنشی محرمی


سوء استفاده دیگر فرقه رجوی از مراسم عزداری این گونه بود که همه اشعار و نوحه ها باید در مدح مسعود و مریم سروده و خوانده می شد و اعضایی که از این کار خودداری می کردند از برنامه نوحه خوانی حذف می شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید یکی از اعضای جدا شده از سازمان مجاهدین خلق یا نجات یافتگان از این گروه تروریستی است.

او که سال ها در این سازمان بوده است، پیرامون سوء استفاده مسعود رجوی از ماه محرم روایت می کند: فرقه رجوی از اول نه تنها اعتقادی به برگزاری مراسم محرم نداشت بلکه همواره آن را حرکتی ارتجاعی تلقی کرده است.

یادم می آید تا پیش از سال های 71 الی 72 مراسم ماه محرم درفرقه رجوی اصلا برگزار نمی شد و فقط ظهر روز عاشورا نماز جمعی برگزار می کردند.

برای بیشتر اعضا این سئوال مطرح بود که اگر سازمان می گوید پیرو امام حسین است چرا برایش عزاداری برگزار نمی کند؟ تا اینکه این تناقض به گوش رجوی رسید.

وی بعدا درنشستی عنوان کرد: مراسم سینه زنی و عزاداری امام حسین حرکتی است ارتجاعی برای فریب مردم! و ما در سازمان فقط ظهر عاشورا نماز می خوانیم.

البته رجوی از زمان قبل از انقلاب چنین تفکری داشت آن هم بخاطر اینکه نمی خواست از طرف جریان مارکسیست ها انگ ارتجاعی بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقین و سوء استفاده از آزادمنشی محرمی

منافقین و سوء استفاده از آزادمنشی محرمی