مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 20:252023-07-30سياسي

غفلت از فلسفه امامت انسان را غرق در گمراهی می کند


روانشناس و کارشناس مسائل خانواده گفت: شناخت کافی نسبت به امام عصر (عج) وظیفه شرعی هر مسلمانی است و بی رغبتی به فلسفه وجودی امامت فرد را دچار گمراهی فکری و رفتاری می کند.

- پارس آباد - روانشناس و کارشناس مسائل خانواده گفت: شناخت کافی نسبت به امام عصر (عج) وظیفه شرعی هر مسلمانی است و بی رغبتی به فلسفه وجودی امامت فرد را دچار گمراهی فکری و رفتاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا داروغه عصر یکشنبه در آیین عزاداری دهه دوم ماه در مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد اظهار کرد: رابطه عاشورا و مهدویت باید در جامعه تبیین و تشریح شود تا راه ولایت را گم نکرده و گرفتار انحرافات روزگار نشویم.

وی خاطرنشان کرد: عاشورا روز مظلومیت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان و مهدویت یادآور غربت امام مهدی (عج) در عصر غیبت است که تنهایی این دو امام معصوم و شباهت یاران و مبارزه با طاغوت های عصرشان برخی از نشانه های پیوند عاشورا و انتظار است.

کارشناس مسائل خانواده افزود: قیام جهانی حضرت مهدی موعود (عج) مکمل حرکت اصلاحی سیدالشهدا (ع) است و اصلاح جامعه تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با طاغوت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی محو جاهلیت اموی و بدعت های مکتب خلافت، برپایی حکومت اسلامی، عدم بیعت با طاغوت، امر به معروف و نهی از منکر و انتقام از خون مطهر مظلوم کربلا و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از فلسفه امامت انسان را غرق در گمراهی می کند

غفلت از فلسفه امامت انسان را غرق در گمراهی می کند