مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-09بين الملل

روزنه تمدید توافق غلات را باز نگاه می داریم


سفیر مسکو در واشنگتن ضمن اشاره به شانس احیای توافق صادرات غلات اوکراینی از دریای سیاه، اما تاکید کرد که شرط تمدید آن باید رفع موانع بر سر اجرای بخش مربوط به روسیه در این توافق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آناتولی آنتونوف سفیر فدراسیون روسیه در واشنگتن گفت که مسکو همچنان روزنه تمدید توافق صادرات غلات از بنادر اوکراین در دریای سیاه را باز نگاه می دارد.

آنتونوف در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به شانس احیای توافق صادرات غلات اوکراینی از دریای سیاه، اما تاکید کرد که شرط تمدید آن باید رفع موانع بر سر اجرای بخش مربوط به روسیه در این توافق است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: روسیه به عنوان یک قدرت [جهانی] مسئولیت پذیر و علاقمند به کاهش مشکلات فقیرترین کشورها، بارها از جمله در بالاترین سطح به صراحت اعلام کرده که روزنه های احیای توافق غلات باز است .

این دیپلمات روس اضافه کرد: تنها چیزی که از سوی آمریکا و متحدانش نیاز است، البته نه در کلام، این است که موانع اجرای توافقات کشاورزی از جمله موانع صادرات محصولات کشاورزی روسیه برای دسترسی به بازارهای جهانی برداشته شود .

طبق این گزارش، آنتونوف اظهارات آمریکایی ها مبنی بر وجود معافیت های تحریمی برای صادرات مواد غذایی و کود روسیه را دروغی دیگر و تلاش برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنه تمدید توافق غلات را باز نگاه می داریم

روزنه تمدید توافق غلات را باز نگاه می داریم