مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-21ورزشي

پیام تبریک رییسی به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابت های جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت های جهانی اردن تصریح کرد: - رییس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان را به ملت بزرگ ایرن تبریک گفت و از همه کشتی گیران، دست اندرکاران و مربیان صمیمانه قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت های جهانی اردن تصریح کرد: با پیروزی این تیم افتخارآفرین، که رکورد تاریخی برای کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در رقابت های جهانی به ثبت رسید، خاطره ای ماندگار برای ملت ورزش دوست و قهرمان پرور ایران خلق شد.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است.

ایستادن مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در سکوی نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان در اردن، یک بار دیگر شایستگی، لیاقت و برتری فرزندان کشورمان را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

با پیروزی این تیم افتخارآفرین، که رکورد تاریخی برای کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در رقابت های جهانی به ثبت رسید، خاطره ای ماندگار برای ملت ورزش دوست و قهرمان پرور ایران خلق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییسی به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابت های جهانی

پیام تبریک رییسی به مناسبت قهرمانی تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابت های جهانی