مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-17سياسي

طرح دانشجویی «حامیم» در اردبیل آغاز شد


دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل «حامیم» با حضور 275 دانشجو در استان اردبیل آغاز شد.

- اردبیل- دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل هامیم با حضور 275 دانشجو در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر گام دوم انقلاب دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی با نقش آفرینی در حوزه های مختلف تربیت کرده و در قالب حلقه های میانی زمینه حضور مؤثر آنها را در حوزه های مختلف مهیا کنند.

رییس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل افزود: باید به جوانان و آینده سازان این کشور میدان داد تا توانمندی خود را نشان دهند که قطعاً این دانشجویان و جوانان آینده ساز کشور با آراستگی به علم، تعهد و تخصص می توانند به اعتلای کشور کمک کنند.

حجت الاسلام حسنی اهداف برگزاری این طرح را امیدآفرینی و تقویت نشاط در بین جوانان و افزایش انگیزه آنها برای حضور در سنگر تحصیل و تهذیب اعلام کرد و ادامه داد: از تمام دانشگاه های استان دانشجویان برگزیده در مرحله استانی این طرح حضور یافتند و قرار است در آذرماه نیز مرحله ملی این طرح را در مشهد و با حضور دانشجویان سراسر کشور شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دانشجویی «حامیم» در اردبیل آغاز شد

طرح دانشجویی «حامیم» در اردبیل آغاز شد