مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-20سياسي

230 پروژه در ساری افتتاح می شود/ پیش ثبت نام 280 داوطلب مجلس


همزمان با هفته دولت 230 پروژه در شهرستان افتتاح و 50 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی نوبخت شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 1200 شهید گلگون کفن شهرستان ساری به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) گفت: شهیدان رجایی و باهنر به ما آموختند، انقلابی واقعی ولایتمدار است نه ولایت شعار و باید مقلد امامین انقلاب و فرزند ملت باشیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران در ادامه افزود: شاخصه های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی، اخلاق گرایی، مدیریت در میدان و خدمت بی منت بود و ما نیز باید با الگو گیری از ایشان در همین مسیر گام برداریم.

️فرماندار مرکز مازندران در ادامه با بیان اینکه در طول 579 روز گذشته رضایت توده های مردم را به رضایت خواص ترجیح دادیم افزود: با پیاده سازی حکمرانی مردمی، پیچ هایِ زنگ زده تنگ نظری، اهمال کاری و دست اندازی در پروژه های نیمه کاره شهرستان ساری را خواهیم شکست.

نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه مشی دولت مردمی سیزدهم در شهرستان ساری تحقق سه کلیدواژه معنویت، عدالت و پیشرفت است افزود: پیش ثبت نام بی سابقه 284 متقاضی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری نوید یک انتخابات پرشور و مردمی را خواهد و مشی ما نیز در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 پروژه در ساری افتتاح می شود/ پیش ثبت نام 280 داوطلب مجلس

230 پروژه در ساری افتتاح می شود/ پیش ثبت نام 280 داوطلب مجلس