مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-13پزشكي

برای تامین سلامت زوار اربعین آمادگی کامل داریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمادگی سیستم بهداشت و درمان استان برای تامین سلامت زوار اربعین، گفت: تمام امکانات را بسیج کرده ایم تا خدمات مناسبی به زوار ارائه دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمادگی سیستم بهداشت و درمان استان برای تامین سلامت زوار اربعین، گفت: تمام امکانات را بسیج کرده ایم تا خدمات مناسبی به زوار ارائه دهیم.

دکتر قباد محمدی در گفت وگو با ایسنا، از پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع انسانی در جهان یاد کرد و افزود: در این مراسم عظیم چند میلیون نفر از جمعیت کشورمان عازم عتبات عالیات می شوند و بسیار مهم است که بتوانیم سلامت این جمعیت میلیونی را تامین کنیم.

وی با اشاره به شروع عملیات اربعین از اول ماه صفر (27 مرداد) گفت: در همین راستا تمام بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان از 27 مردادماه به حالت آماده باش خواهند بود و مرخصی نیروها از این تاریخ تا زمان برگزاری مراسم اربعین و بازگشت زوار لغو خواهد شد.

محمدی با اشاره به عبور حدود 80 درصد زوار اربعین از استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه هم مرز خسروی را دارد و هم مسیر عبور زواری است که به مرز مهران می روند، بنابراین عمده زوار از این استان عبور می کنند و نیاز است سیستم بهداشت و درمان ما در تمام مسیرهای تردد ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین سلامت زوار اربعین آمادگی کامل داریم

برای تامین سلامت زوار اربعین آمادگی کامل داریم