مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-20حوادث

نقطه پایان بر پرونده قتل طلافروشان اصفهانی


قاتل و همدستش که 3 طلا فروش سیار اصفهانی را در شهرستان کازرون به قتل رسانده بودند به اتهام آدم ربایی و سرقت مسلحانه در زندان عادل آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود بودند که کارآگاهان با هماهنگی قضایی متهمین را از زندان .

- ایسنا/فارس رییس پلیس آگاهی فارس گفت: قاتل و همدستش که 3 طلا فروش سیار اصفهانی را در شهرستان کازرون به قتل رسانده بودند به اتهام آدم ربایی و سرقت مسلحانه در زندان عادل آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود بودند که کارآگاهان با هماهنگی قضایی متهمین را از زندان تحویل و پس از انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار دادند که به جرم خود مبنی بر قتل 3 نفر از طلافروشان سیار به دلیل اختلافات شخصی اقرار کردند.

سرهنگ کاووس حبیبی یکشنبه 29 مرداد در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در آخرین روز از تیرماه سال 99، سه نفر با هویت های معلوم در حالی که در داخل حیاط باغچه ای خواب بودند به وسیله اسلحه به قتل رسیدند و از همان لحظات اولیه پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که هر 3 نفر مقتول از طلا فروشان سیار استان اصفهان بوده که برای خرید و فروش طلا به شهرستان کازرون مراجعت کرده بودند و در بازرسی از محل قتل نیز 400 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه پایان بر پرونده قتل طلافروشان اصفهانی

نقطه پایان بر پرونده قتل طلافروشان اصفهانی