مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-19حوادث

کشف 1200 کیلو تریاک در هرمزگان


با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تن و 211 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف 6دستگاه خودرو حامل مواد مخدر جمعا یک تن و 211کیلو و 141 گرم انواع مواد مخدرکشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، یک باند مواد مخدر متلاشی و 11قاچاقچی مواد مخدر، 25خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به جمع آوری 327 معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح ، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1200 کیلو تریاک در هرمزگان

کشف 1200 کیلو تریاک در هرمزگان