مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-20پزشكي

فراخوان برونسپاری خدمات ویزیت پزشکی تخصصی و فوق تخصصی مرکز پزشکی خاص شرق


مرکز پزشکی خاص شرق وابسته به بنیاد امور بیماریهای خاص در نظر دارد خدمات ویزیت پزشکی رشته های تخصصی و فوق تخصصی به بیماران را به مدت 3 سال برونسپاری نماید.

- روزهای کاری: شنبه تا پنج شنبه ساعت کاری: 8 صبح الی 16 مرکز پزشکی خاص شرق وابسته به بنیاد امور بیماریهای خاص در نظر دارد خدمات ویزیت پزشکی رشته های تخصصی و فوق تخصصی به بیماران را به مدت 3 سال برونسپاری نماید متقاضی بایستی پس از بازدید برنامه حضور خود را متناسب با ظرفیت جمعیت هدف منطقه ارائه دهند.

پزشکانی که پروانه طبابت شهر تهران را نداشته باشند امکان اخذ پروانه تبصره 7 ماده 13 برای آنها وجود دارد.

لازم به توضیح است که تعرفه ویزیت پزشکی رشته های تخصصی و فوق تخصصی اخذ شده از بیماران برابر سهم سازمان مقررات سازمان های عمومی غیر دولتی خواهد بود که فرانشیز بیماران خاص نیز اخذ نمی گردد این تعرفه در سال 1401 برای ویزیت هر بیمار توسط پزشکان متخصص 350،000 ریال و برای پزشکان فوق تخصص 420،000 ریال بوده که در سال 1402 در محدوده 500،000 ریال برای پزشکان متخصص و 600،000 ریال برای پزشکان فوق تخصص افزایش یافته و هر ساله مبالغ این تعرفه­ها بروزرسانی می­گردد.

متقاضی موظف به انجام امور تبلیغات و بازاریابی برای جذب بیماران می­باشد و در صورت توافق این مرکز امکانات تبلیغاتی خود را جهت حمایت از پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برونسپاری خدمات ویزیت پزشکی تخصصی و فوق تخصصی مرکز پزشکی خاص شرق

فراخوان برونسپاری خدمات ویزیت پزشکی تخصصی و فوق تخصصی مرکز پزشکی خاص شرق