مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-14سياسي

امکانات برای تسهیل در برگزاری انتخابات شهرستان تهران فراهم شود


فرماندار تهران بر ضرورت بسترسازی و فراهم آوری همه ظرفیتها و امکانات برای برگزاری پرشور و امن انتخابات در این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد قیومی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص هماهنگی کمیته های ذیل ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان تهران اظهار داشت: با توجه به با اهمیت بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ضرورت برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت ها و فراهم سازی همه مقدمات و تمهیدات لازم، بکارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص، استفاده از دانش و فناوری های نوین، تسهیل سازی فرآیندهای انتخابات و بسترسازی برای حضور و مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخاباتی و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش بسیار با اهمیت است.

قیومی ضمن تاکید بر تلاش و کوشش مضاعف دست اندرکاران امر انتخابات تاکید کرد: رؤسای کمیته های تخصصی ستاد انتخابات و اعضای ستاد انتخابات نهایت همکاری و هماهنگی های لازم را با رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران به عمل آورند.

فرماندار تهران با اشاره به ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: همه ادارات و نهادهای قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و شهرداری ها و مؤسسات عمومی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات برای تسهیل در برگزاری انتخابات شهرستان تهران فراهم شود

امکانات برای تسهیل در برگزاری انتخابات شهرستان تهران فراهم شود