مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-21پزشكي

کشف بیش از 2 هزار قلم فرآورده دارویی غیرمجاز در عطاری های رامهرمز


سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامهرمز از کشف بیش از 2 هزار قلم فرآورده دارویی غیرمجاز و قاچاق در عطاری های این شهرستان در بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت و درمان و پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامهرمز از کشف بیش از 2 هزار قلم فرآورده دارویی غیرمجاز و قاچاق در عطاری های این شهرستان در بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت و درمان و پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

دکتر ستار جمشیدی نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: فروش داروهای گیاهی صرفا با نسخه پزشک و در داروخانه ها مجاز است و فروش گیاهان دارویی نیز در عطاری های دارای مجوز در صورتی مجاز است که گیاهان به شکل اولیه و بدون هر گونه تغییری در حالت آن ها عرضه شوند، به عنوان مثال گیاهان نباید پودر شده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: با توجه به افزایش و گرایش افراد نسبت به طب سنتی و استفاده از داروهای گیاهی، افراد باید حتما علاوه بر اینکه از مراکز مجاز، گیاهان مورد نظر را تهیه می کنند به اقلام بسته بندی، سیب سلامت و پروانه ساخت که به شکل یک عدد دو رقمی، ممیز و یک عدد پنج رقمی است، توجه داشته باشند.

جمشیدی نسب گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است و در این خصوص با متخلفان هیچگونه تعارفی نداریم و از طریق مراجع ذی صلاح، پیگیری ها و برخورد قانونی را اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 هزار قلم فرآورده دارویی غیرمجاز در عطاری های رامهرمز

کشف بیش از 2 هزار قلم فرآورده دارویی غیرمجاز در عطاری های رامهرمز