مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-01ورزشي

برگزاری اردوهای پدر، پسری و مادر، دختری در فرهنگسراهای تهران


سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تورهای نیم روزه و یک روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می کند.

این برنامه به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ویژه برنامه اردو بازی را در قالب تورهای نیم روزه و یک روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می کند.

این سازمان ویژه برنامه اردو بازی را از امروز 10 مرداد تا 31 شهریور، در قالب تورهای نیم روزه از ساعت 14 الی 19 و تورهای یک روزه از ساعت 8 الی 17 ویژه نوجوانان دختر و پسر را در 7 فرهنگسرای تهران برگزار می کند.

این اردوها شامل برنامه های تفریحی و فرهنگی بوده و هدف از برگزاری آن ها ارتقاء مهارت های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه است که در فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران، بهمن، سردار شهید سلیمانی، ولاء و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

  اردو بازی علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می کند استعدادها و توانمندی های نوجوانان را به آن ها نشان دهد.

گفت وگوی جمعی، پانتومیم، مسابقه و فعالیت های ورزشی و تفریحی در کنار برنامه های پدر، پسری و مادر، دختری از بخش های این اردوها است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام گروهی به سایت fhschool.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای پدر، پسری و مادر، دختری در فرهنگسراهای تهران

برگزاری اردوهای پدر، پسری و مادر، دختری در فرهنگسراهای تهران