مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-10بين الملل

حضور مجدد کشتی ها و جنگنده های چینی پیرامون تایوان


وزارت دفاع تایوان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که چین برای ادامه فشار نظامی خود بر تایوان، کشتی های نیروی دریایی و گروه بزرگی از جت های جنگنده را به سمت این جزیره خودگردان فرستاد.

- وزارت دفاع تایوان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که چین برای ادامه فشار نظامی خود بر تایوان، کشتی های نیروی دریایی و گروه بزرگی از جت های جنگنده را به سمت این جزیره خودگردان فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، چین که تایوان را بخشی از قلمروی خود می داند، در واکنش به فعالیت های سیاسی این جزیره، هر از گاهی جنگنده هایش را به سمت این جزیره اعزام می کند.

وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش آزادی بخش خلق چین 33 هواپیمای جنگی و 6 کشتی نیروی دریایی را بین ساعت 6 صبح چهارشنبه تا 6 صبح پنجشنبه اعزام کرده است.

جت های جنگنده J-10 و J-16 در سراسر خط میانه و به سمت جنوب غربی تایوان پرواز کردند.

این وزارتخانه پیشتر روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش تایوان پنج کشتی را در حالی که با پرواز جت های جنگنده هماهنگ بودند، ردیابی کرد.

این وزارتخانه گفت که از سیستم های موشکی زمینی برای ردیابی هواپیماها استفاده کرده و 10 فروند از آنها از خط میانه تنگه تایوان که مرز غیر رسمی و حائلی میان این جزیره و سرزمین اصلی چین است، عبور کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مجدد کشتی ها و جنگنده های چینی پیرامون تایوان

حضور مجدد کشتی ها و جنگنده های چینی پیرامون تایوان