مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-01اقتصادي

مشارکت 25 میلیاردی مردم یزد در طرح اطعام و احسان حسینی


مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: مردم نیکوکار استان یزد در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و از ابتدای ماه محرم الحرام تاکنون با مشارکت در طرح های «اطعام و احسان حسینی» بالغ بر 25 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: مردم نیکوکار استان یزد در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و از ابتدای ماه محرم الحرام تاکنون با مشارکت در طرح های اطعام و احسان حسینی " بالغ بر 25 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

محمد شجاعان با بیان این که یکی از مهم ترین آداب و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به ویژه در ایام ماه محرم و صفر است، گفت: مردم نیکوکار استان یزد در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همچون سالیان گذشته با شور و شعور حسینی به نیازمندان کمک کردند به طوری که از ابتدای ماه محرم الحرام تاکنون در طرح های اطعام و احسان حسینی به میزان 25 میلیارد تومان مشارکت کردند.

وی افزود: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون چهار هزار سبد معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان در قالب طرح احسان حسینی و همچنین 210 هزار پرس غذای گرم در 210 آشپزخانه اطعام حسینی با مشارکت و همراهی مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد طبخ و در بین نیازمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 25 میلیاردی مردم یزد در طرح اطعام و احسان حسینی

مشارکت 25 میلیاردی مردم یزد در طرح اطعام و احسان حسینی