مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-30اقتصادي

توزیع بسته های حمایتی در بین آسیب دیدگان سیل شهرستان گرمی و بیله سوار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین آسیب دیدگان سیل شهرستان گرمی و بیله سوار در ایام ماه محرم خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین آسیب دیدگان سیل شهرستان گرمی و بیله سوار در ایام ماه محرم خبر داد.

حمید قویدل 8 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این بسته های غذایی از جمع آوری پویش سیل مهربانی توسط مردم خیر شهرستان گرمی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: 104 بسته غذایی به ارزش ریالی 970510000 ریال شامل یک بسته برنج 10 کیلویی، 2 عدد روغن مایع، 2 کیلو قند، 2 قوطی کنسرو تن ماهی، نیم کیلو چای، 3 بسته سویا و 10 بسته ماکارونی 500 گرمی در بین مردم آسیب دیده توزیع شد.

وی اذعان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تلاش است تا در اقدامات خیرانه نیز مانند تمامی حوادث و بلایا در کنار مردم نقش پررنگی داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین اضافه کرد: در شهرستان بیله سوار نیز در قالب پویش هلال رحمت توسط خیرین 60 بن کارت و در مجموع به مبلغ 30 میلیون تومان در بین سیل زدگان این شهرستان توزیع شد.

قویدل ادامه داد: این جمعیت تلاش می کند با انجام فعالیت های عام المنفعه زمینه ترویج فرهنگ انفاق و ایثار را در جامعه فراهم و با حفظ کرامت انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی در بین آسیب دیدگان سیل شهرستان گرمی و بیله سوار

توزیع بسته های حمایتی در بین آسیب دیدگان سیل شهرستان گرمی و بیله سوار