مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-07ورزشي

توضیح شرکت برق در واکنش به اظهارات رییس آکادمی ملی المپیک


پس از اظهارات رییس کمیته ملی المپیک در مورد علت خاموشی سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک، شرکت برق جوابیه در مورد توضیحات ارائه شده داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوضیحاتی در مورد خاموش بودن سیستم سرمایشی سالن وزنه برداری عنوان کند و کمبود برق و افت ولتاژ را دلیل این موضوع بداند.

در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در واکنش به صحبت های رییس آکادمی ملی المپیک جوابیه ارسال کرده که به شرح زیر است: احتراماً بازگشت به خبر درج شدن در بخش ورزش آن خبرگزاری به تاریخ 16 مرداد 1402 با عنوان توضیح رییس آکادمی ملی المپیک در مورد خاموشی وسایل سرمایشی، ارائه توضیحات ذیل از سوی این شرکت ضروری است.

به دلیل افزایش مصرف برق مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک طی سال گذشته درخواست افزایش قدرت انشعاب برق توسط آن مجموعه ثبت شده اما پیگیری های لازم جهت طی مراحل اداری و فنی این درخواست از سوی مشترک مذبور صورت نگرفته است.

شایان ذکر است هیچ گونه اختلال یا محدودیتی در تأمین انرژی شبکه برق تغذیه کننده این مجموعه وجود نداشته و به منظور تأمین برق مصرفی مورد نیاز ضروری است افزایش قدرت قراردادی انشعاب برق از سوی مشترک پیگیری شود.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مفتخر است به عنوان تأمین کننده برق مورد نیاز بیش از 4 میلیون 600 هزار مشترک شهر تهران شایسته تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شرکت برق در واکنش به اظهارات رییس آکادمی ملی المپیک

توضیح شرکت برق در واکنش به اظهارات رییس آکادمی ملی المپیک