مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-13سياسي

تقدیر بادامچیان در پی پیش ثبت نام گسترده داوطلبان انتخابات مجلس


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از داوطلبان، نمایندگان مجلس، وزارت کشور و صداوسیما برای استقبال گسترده از پیش ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

- دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از داوطلبان، نمایندگان مجلس، وزارت کشور و صداوسیما برای استقبال گسترده از پیش ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله بادامچیان از شرکت گسترده داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم و از نمایندگان مجلس که زمینه را برای این مشارکت گسترده فراهم کردند و فرصت بررسی بیشتری در اختیار شورای نگهبان قرار دادند تشکر داریم و از وزارت کشور در ساماندهی ثبت نام و از صدا و سیما به دلیل برنامه ریزی برای حضور مسئولان احزاب در این ایام و طرح نظرات آنها درباره انتخابات تقدیر می کنیم.

وی ادامه داد: این در راستای تحول مورد نظر است که رهبر معظم انقلاب در بیانات اول فروردین فرموده اند و ما در موتلفه اسلامی این تحول و فراگیری آن در گام دوم انقلاب را در فهرست نمایندگان برای مجلس دوازدهم پیگیری می کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود از دولت خواست برنامه تحول در سیاست های اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به طور جدی در دستور کار قرار دهد و برای وزارت بازرگانی فردی تجربه آموخته، مسلط و آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بادامچیان در پی پیش ثبت نام گسترده داوطلبان انتخابات مجلس

تقدیر بادامچیان در پی پیش ثبت نام گسترده داوطلبان انتخابات مجلس