مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-22سياسي

شهردار جدید کاشان معرفی شد


شهردار جدید با ارائه خدمات مطلوب، ایجاد امیدآفرینی، کاهش نارضایتی ها در مدیریت شهری بستر چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در حضور حداکثری و حمایخ بزرگ انتخابات را تحقق بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدشریف زراعی، فرماندار ویژه کاشان، امروز در پنجمین شورای اداری این شهرستان که با آیین معارفه شهردار جدید کاشان همراه بود با تاکید بر پیش رو بودن مسیر حماسه بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 11 اسفند امسال اظهارداشت: به طور قطع و یقین خدمات و اقدامات مجموعه مدیریت شهری با ایجاد امید آفرینی و کاستی نارضایی ها کمک می کند تا چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی دشمن، کاهش حضور مردم پای صندوق های رای و تداعی مردمی نبودن نظام در داخل و خارج از کشور است، اظهارکرد: شهردار جدید با همراهی مجموعه مدیریت شهری و برنامه ریزی کوتاه، میان و بلند مدت حتی در حوزه مسایل جزیی در کاشان که مدیریت شهری مدت ها در دوره های مختلف از آن رنج برده است مشکلات را برطرف و رضایت و آرامش شهروندان را فراهم کند.

زراعی ضمن تبریک به شهردار جدید و آرزوی توفیقی که در سایه همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی منشا خدمات موثر شود، افزود: خدمات بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید کاشان معرفی شد

شهردار جدید کاشان معرفی شد