مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-19اجتماعي

رقابت 650 نفر در مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش آموزی به میزبانی کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، میکاییل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: کرمانشاه با همکاری استانداری، دستگاه ها و نهاد فرهنگی استان میزبان چهل ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده سراسر کشور است.

وی ادامه داد: 5.

5 میلیون دانش آموز در سطح آموزشگاه ها در این رقابت ها حضور داشتند که 2 هزار و 600 نفر از آن ها به مرحله کشوری پژوهشی و آوایی راه یافتند که یک هزار و 90 نفر در فینال نهایی پذیرفته شدند که 650 نفر از این تعداد در بخش پژوهشی از امروز در کرمانشاه به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حضور 36 داور ملی و بین المللی در این دوره از مسابقات در استان کرمانشاه، تصریح کرد: مسابقات در 6 رسته فهم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی با حضور دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع متوسطه اول و دوم برگزا می شود.

وی در توضیح رسته مربوط به گفتمان مهدوی، تصریح کرد: دانش آموزان با شبهات مهدوی آشنا می شوند که در این مسابقات به صورت گروهی با ایجاد شبهه و پاسخگویی به شبهه به مرحله بالاتر صعود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 650 نفر در مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش آموزی به میزبانی کرمانشاه

رقابت 650 نفر در مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش آموزی به میزبانی کرمانشاه