مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-21اقتصادي

استفاده از «انگور» در نوشیدنی ها به جای شیرین کننده ‎های مصنوعی


رییس دانشگاه ملی ملایر از عقد تفاهم نامه ای با یک شرکت مطرح برای استفاده از انگور در نوشیدنی ها به جای مصنوعات شیرین کننده خبر داد و گفت: همراهی و حمایت از کشاورزان برای اجرای طرح فراز نیز از دیگر اقدامات در حال انجام در این حوزه است.

- استفاده از انگور در نوشیدنی ها به جای شیرین کننده ‎های مصنوعی ایسنا/همدان رییس دانشگاه ملی ملایر از عقد تفاهم نامه ای با یک شرکت مطرح برای استفاده از انگور در نوشیدنی ها به جای مصنوعات شیرین کننده خبر داد و گفت: همراهی و حمایت از کشاورزان برای اجرای طرح فراز نیز از دیگر اقدامات در حال انجام در این حوزه است.

دکتر ابراهیم محمدی منش دوشنبه 30 مرداد در جمع خبرنگاران، از دریافت مجوزهای اولیه برای احداث یک مرکز تحقیقاتی و کارخانه تولید سرم سازی و ملحقات آن اطراف بخش سامن خبر داد و مطرح کرد: در حوزه انگور و کشمش نیز دو طرح تحقیقاتی در مرحله نهایی امضای قرارداد است.

وی با بیان اینکه چند شرکت دانش بنیان در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه با رویکرد گیاهان دارویی مشغول به فعالیت هستند، افزود: طبق تفاهم نامه مشترک دانشگاه با پارک علم و فناوری استان، مرکز رشد شهرستان ملایر با عنوان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه ، در دانشگاه مستقر شده و واحدهای فناور این مرکز می توانند به صورت رایگان از فضای دانشگاه به عنوان کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از «انگور» در نوشیدنی ها به جای شیرین کننده ‎های مصنوعی

استفاده از «انگور» در نوشیدنی ها به جای شیرین کننده ‎های مصنوعی