مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-15سياسي

ویژه برنامه های سی و سومین سالروز ورود آزادگان به ایران در خراسان رضوی اعلام شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ویژه برنامه های سی و سومین سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران را در این استان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  حجت الاسلام حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی ظهر امروز در نشست خبری که با هدف اعلام برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: 26مرداد 1369 یکی از به یادماندنی ترین روزهایی است که قلب همه مردم ایران شاد شد.

حتی کسانی که فرزند اسیر نداشتند، از شدت شوق و اشتیاق به خیابان ها می آمدند و شیرینی و شربت توزیع می کردند.

وی برگزاری اجلاسیه الماس های درخشان را از نخستین ویژه برنامه این ایام برشمرد و افزود: اجلاسیه الماس های درخشان است صبح فردا (25 مرداد) و با حضور جمعی از آزادگان سرافراز و خانواده های آنان در استانداری خراسان رضوی برگزار می شود که این برنامه همزمان و به صورت وبینار با حضور فرمانداران شهرستان ها در سراسر استان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فردا پس از اقامه نماز مغرب و عشا، ویژه برنامه شب خاطره و تجدید عهد با شهدای زنده انقلاب در محل یادمان شهدای گمنام پارک ملت مشهد برگزار می شود که آغاز این برنامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های سی و سومین سالروز ورود آزادگان به ایران در خراسان رضوی اعلام شد

ویژه برنامه های سی و سومین سالروز ورود آزادگان به ایران در خراسان رضوی اعلام شد