مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-23سياسي

قطع موقت آب 20 مشترک پرمصرف در همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از صدور 140 اخطار قطع آب برای مشترکان پرمصرف خبر داد و گفت: آب 20 مشترک پرمصرف در همدان قطع موقت شده است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از صدور 140 اخطار قطع آب برای مشترکان پرمصرف خبر داد و گفت: آب 20 مشترک پرمصرف در همدان قطع موقت شده است.

فرهاد بختیاری فر یکشنبه یکم مرداد در شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان همدان، با اشاره به اینکه دستگاه آرسناتور خریداری و در تصفیه خانه نصب شده است، اظهار کرد: خروجی تصفیه خانه به طور دائم پایش می شود و عملکرد تصفیه خانه عالی بوده و امروز با قاطعیت می گویم آب شرب همدان هیچ مشکلی ندارد و مردم با خیال راحت از آب شرب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه 58 درصد از مشترکان الگوی مصرف آب را رعایت می کنند، تأکید کرد: لازم است صرفه جویی در مصرف آب ادامه پیدا کند و برخورد با مشترکان پرمصرف در دستور کار قرار دارد به طوری که 140 اخطار قطعی برای مشترکان پرمصرف صادر شده است.

بختیاری فر با اشاره به اینکه برای شهرستان های کبودراهنگ و تویسرکان نیز پیش بینی تنش آبی شده بود، ادامه داد: در تویسرکان مدیریت برداشت از سد سرابی صورت گرفت و در حال حاضر حداقل برداشت از سد سرابی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع موقت آب 20 مشترک پرمصرف در همدان

قطع موقت آب 20 مشترک پرمصرف در همدان