مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:202023-07-25سياسي

ایجاد زیر ساخت های مدیریت بحران در روستاهای البرز


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز بر لزوم هماهنگی های لازم جهت اقدامات پیشگیرانه و ایجاد زیرساخت و توسعه امکانات و تجهیزات مقابله در روستاهای استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز، در نشست تخصصی با قدوسی مدیر کل امور روستایی و معاون اداره کل دفتر فنی استانداری البرز در خصوص تقویت و ایجاد زیر ساخت های مقابله با بحران در روستاها، گفت: شناخت تهدیدها و اتخاد تمهیدات پیشگیرانه از مولفه های مهم در مدیریت بحران است باید ترتیبی اتخاذ شود تا بحران های هر روستاها شناسایی شده و با استفاده از همه ظرفیت های موجود اقدامات پیشگیرانه و مقابله قبل از بروز حوادث صورت پذیرد.

   وی افزود: یکی از مهمترین نگرش های مدیریت بحران اتخاد تصمیم کارشناسی و علمی در کنار استفاده از تجربیات با بهره گیری از امکانات و تجهیزات جهت جلوگیری از حوادث احتمالی است.

در این نشست بر اصل پیشگیری یکی از اصول مهم و اولیه کنترل و جلوگیری از خسارات ناشی از بحران ،استفاده از توانمندی های محلی، آموزش روستاییان، ایجاد مکان های اسکان اضطراری و سایر الزامات ضروری تاکید شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیر ساخت های مدیریت بحران در روستاهای البرز

ایجاد زیر ساخت های مدیریت بحران در روستاهای البرز